Де краще вчитися на маркетолога в Україні?

Зміст

Таргетологи, контекстологи, творці сайтів, трафік-менеджери, веб-аналітики – топ фахівці найближчого майбутнього. Попит на їх послуги динамічно зростає, як і вартість. Ці та багато інших спеціальностей охоплюються поняттям маркетингу. Якщо ви ще не вирішили, куди вступати, сміливо шукайте ВНЗ з таким факультетом і дерзайте!

У числі кращих навчальних закладів України з маркетингу ми виділяємо ТОП 7 варіантів.

Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Це найкращий ВНЗ за багатьма напрямками, стабільно значиться в списку ста вагомих навчальних закладів Європи. Тут функціонує кафедра міжнародної економіки та маркетингу. Перевага – ухил на міжнародні аспекти професії, універсальність.

В рамках бакалаврату можна отримати диплом за спеціальністю маркетинг на денній формі навчання. У магістрів є шанс стати фахівцями з маркетингу і такої спеціальності як бізнес-адміністрування і консультування. Все це є на економічному факультеті і тільки на денній формі навчання. Маркетинг також є в переліку спеціальностей, за якими готуються майбутні доктори філософії.  Відповідну програму можна пройти і на денний, і на заочній формі.

Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

У цьому навчальному закладі є окремий факультет маркетингу, на якому досить широкий перелік спеціальностей. Бакалаври можуть навчитися професій: маркетинг, туризм, комерційна діяльність і логістика, економіка міста і урбаністика.

У майбутніх магістрів є доступ до напрямів: рекламний менеджмент, маркетинговий менеджмент, туризм, комерційна діяльність і логістика. Вся інформація щодо алгоритму вступу і специфіки доступна на офіційному сайті факультету. Передбачена очна і заочна форма навчання.

Національний університет «Києво-Могилянська Академія»

У найстарішому вищому навчальному закладі країни і стабільному лідері рейтингів також є програми маркетингу на факультеті економічних наук. Так, для бакалаврату це професійне спрямування освоюється за 4 роки, для магістеріуму – 2 роки. Однак закінчити аспірантуру за фахом маркетингу в чистому вигляді тут немає можливості.

Могилянка славиться своїм потужним викладацьким складом і активною науковою, дослідницькою, публікаційною діяльністю, в тому числі на міжнародному рівні. Тут застосовують високі освітні стандарти і виходять на нові рівні викладання, навіть якщо навчання проходить в дистанційному режимі.

Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

«Суворий» технічний ВНЗ не міг обійти стороною такий популярний і затребуваний напрямок, як маркетинг. В університеті функціонує факультет менеджменту і маркетингу, в рамках якого є кафедра промислового маркетингу.

За фахом маркетинг майбутні бакалаври можуть отримати кваліфікацію бізнес-аналітиків і промислових маркетологів. У магістрів вибір менший – лише освітня програма з промислового маркетингу. В рамках підготовки докторів філософії є ​​такий напрямок, як маркетинг. Перевага ВНЗ і оволодіння професією в ньому – вузька спеціалізація і акцент на сферу промисловості. Саме в цьому сегменті маркетологи користуються особливо високим попитом.

Інститут Реклами

Університет найкреативніших, талановитих, оригінальних, студентів з мега творчим мисленням створив кафедру маркетингу та рекламних технологій. Вона славиться своїм особливим концептуальним підходом. Професійна, фундаментальна і гуманітарна підготовка злилися в один творчий безперервний процес.

Спеціальність «Маркетинг» вдало доповнює спеціалізацію «Рекламіст». Таким чином ВНЗ випускає профільних маркетологів самої креативної та інноваційної – рекламної сфери. Однак універсальність дисципліни дозволяє реалізуватися в будь-який інший сфері.

Київський національний торговельно-економічний університет

Солідний, авторитетний і цілком доступний за ціновою політикою ВНЗ відомий, в тому числі, своїм сильним факультетом торгівлі і маркетингу, на якому є окрема кафедра маркетингу.

На поточний рік кафедра випускає бакалаврів за спеціальністю «Маркетинг» та спеціалізацій «Рекламний бізнес», «Маркетинг». Здійснюється підготовка магістрів за спеціальністю «Маркетинг» та спеціалізації «Цифровий маркетинг», «Бренд-менеджмент», «Рекламний бізнес», «Маркетинг менеджмент». Претенденти на статус доктора філософії також можуть пройти навчання «Маркетинг».

Історія кафедри надихає – вона функціонує з 1969 року і стала осередком становлення багатьох фахівців, які зараз в прямому сенсі перебувають біля керма маркетингового просування.

Державний університет інфраструктури та технологій

Нещодавно створений вищий навчальний заклад шляхом об’єднання двох відомих ВНЗ пропонує програму бакалаврату та магістратури за спеціалізацією маркетингу на факультеті управління та технологій.

Спектр дисциплін дозволяє освоїти такі напрямки, як маркетолог транспортної сфери, консультант з маркетингу, маркетолог промислового підприємства, маркетинговий аналітик, медіа-байєр, промоушн-менеджер і багато інших.

І на останок

Сьогодні всі ми зіткнулися з новими реаліями – дистанційне навчання, робота, зв’язок. З професією маркетолога можна реалізуватися навіть в форматі віддаленої роботи. Це спеціальність майбутнього, оскільки ринкові відносини актуальні як ніколи.

Українські вищі навчальні заклади пропонують гідні варіанти для абітурієнтів. Справа за малим – вибрати ВНЗ, факультет, подати документи. Рівняти на кращих! І пам’ятайте, з компанією «Інформ-Сервіс» навчання в будь-якому університеті буде по плечу. Ми – надійні помічники студентів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

2 − two =

Контакти

    Залиште заявку
    Натискаючи кнопку "Відправити", я даю згоду на обробку персональних даних